fredag 11. september 2015

Apropos skrivebordets utvikling


4 kommentarer:

  1. Tankevekkende - hva, for hvilke formål og hvordan?

    Jeg er nysgjerrig på hva, for .... i forhold til skrivebordet ditt som det er nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ikke helt sikker på hva du lurer på her. Kan du presisere litt nærmere hva du er nysgjerrig på,?

      Slett
    2. Den som spør for noen ganger svar, om enn noe sent...

      Jeg er nysgjerrig på hva (hvilket "verktøy") du bruker for (thvilket formål) - og forsåvidt hvilke erfaringer du har med bruken - pr. idag.

      Og så tenker jeg at et slikt refleksjonsnotat kan bli spennende når du om et års tid, etter at du har gått den mila vi skal gå sammen, gjør opp status igjen.

      Det var det den litt kryptiske nysgjerrigheten var bygget på :-)

      Slett
  2. Likte skrivebordets utvikling. Den måtte jeg dele på fjasboka.

    SvarSlett